Základní škola Brno,

nám. Míru 3

Dějepis 7.A

Vyučující: Mgr. Saša Hýsková (Hudečková)

 

UČIVO NA SAMOSTUDIU

Pracovní sešit do dějepisu nevyhazujte,

úkoly budeme znovu  procházet v 8. třídě.

Přeji vám krásné prázdniny.

 

14. ÚKOL: V TÝDNU OD 22. 6. - 26. 6.

Můžeš se podívat na video:

Gotika a gotická moda :-)

https://www.youtube.com/watch?v=4Aq3AeiLYfM

https://www.youtube.com/watch?v=BFA_YuDhndg

 

13. ÚKOL: V TÝDNU OD 15. 6. - 19. 6.

1. Gotická kultura:

Přečíst v učebnici str. 71-74

2. Umět ústně z učebnice doplnit:

doplňovačku na straně 74 dole

 

12. ÚKOL: V TÝDNU OD 1. 6. - 5. 6.

A V TÝDNU 8. - 12. 6.

1. Pracuj na starých úkolech. Termín dopsání je:

pátek 5. 6. nebo podle domluvy...

2. V učebnici si přečti str. 65-70

"Jak se žilo ve vrcholném středověku"

3. V pracovním sešitě na str. 32-33

pracuj na cvičeních k tématu:

"Jak se žilo ve vrcholném středověku"

4. Nové úkoly máte do pátku 12. 6.

 

11. ÚKOL: V TÝDNU OD 25. 5. - 29. 5.

1. Budeme opakovat Lucemburky - učebnice str. 63

Dole máte doplňovačku, napište ji celou do sešitu.

Ta slova, která se doplňují, podtrhněte.

Zkontrolovat si to můžete :-) podle učebnice str. 132

2. Učebnice str. 64 - jsou zde 4 úkoly. 

Dva úkoly si vyberte a vypracujte do sešitu.

 

10. ÚKOL: V TÝDNU OD 11. 5. - 22. 5.

Moji milí, učivo a úkoly najdete na webu ve středu 

a budete mít čas, je vypracovat až do pátku 22. 5.

Tak už mě tu máte :-)

1. Pokračujeme v učivu: Lucemburkové

učebnice str. 61-63

2. Pracovní sešit str. 29/cv.12 + str. 30/14,15

3. Pusťte si tento dokument - pokud máte možnost,

klid a čas :-) Zkopíruj, vlož...

https://www.televizeseznam.cz/video/slavnedny/den-narozeni-karla-iv-14-kveten-152617

 

9. ÚKOL: V TÝDNU OD 4. 5. - 7. 5.

1. Učivo: Karel IV.

Učebnice str. 59-61

2. Pracovní sešit str. 28/6, 7, 8, 9

a prac. sešit st. 29/cv. 10

 

8. ÚKOL: V TÝDNU OD 27. 4. - 30. 4.

1. V učebnice str. 57-58 - přečíst, naučit se:

České království za Lucemburků

2. V učebnici str. 59 - přečíst, naučit se:

Stoletá válka 

3. Potom vyřešit (podle učebnice)

v pracovním sešitě str. 27

+ růžový text nahoře

 

7. ÚKOL: V TÝDNU OD 20. 4. - 24. 4.

1. Učebnice str. 53-56

Přemysl Otakar II., Václav II. a Václav III.

2. Přepsat do sešitu doplňovačku

z učebnice na straně 56 dole.

Kontrolu si můžete udělat v učebnici

na straně 132 :-)

2. Pracovní sešit str. 25 + str. 26

Vše najdete v učebnici a pokud ne...

dořešíme to spolu :-) ve škole.

 

6. ÚKOL: V TÝDNU OD 14. 4. - 17. 4.

1. Opakování - raný středověk

a) Učebnice str. 50 - zde je 5 úkolů.

Z nich si vyber 3 a zkus je zodpovědět.

Řešení napiš do sešitu,

ofoť a pošli mi to do pátku.

b) Pracovní sešit str. 23

Zatrhni nejlépe :-) správnou odpověď

a taky řešení napiš do sešitu,

ofoť a pošli mi to do pátku.

Příklad: 1c :-)

2. Nové učivo: Vrcholný středověk

České království za Přemyslovců

Učebnice str. 51-52 - přečíst

3. A vypracovat v pracovním sešitě

celou str. 24 + růžový text

 

5. ÚKOL: V TÝDNU OD 6. 4. - 8. 4.

1. Učebnice str. 48-49 - přečíst

Románská kultura

2. Pracovní sešit celá str. 22

+ úvodní růžový text

3. Pěkné Velikonoce :-)

 

4. ÚKOL: V TÝDNU OD 30. 3. - 3. 4.

1. Učebnice str. 43-47

"Jak se žilo v raném středověku"- přečíst.

2. Pracovní sešit str. 20-21

Vypracovat všechna cvičení + úvodní růžový text.

Podle učebnice - str. 43-47

3. Pracovní sešit str. 19 - doplnit.

 

3. ÚKOL: V TÝDNU OD 23. 3. - 27. 3.

1. Přečíst a zopakovat si z učebnice str. 21-41

2. Umět ústně odpovědět na otázky v učebnici str. 42/1-5

3. JEDNU z otázek str. 42/1,2,3 si vybrat a zpracovat písemně

do sešitu dějepisu 

 

2. ÚKOL: V TÝDNU OD 16. 3. - 20. 3.

1. Přečíst v učebnici str. 38-41 - umět ústně doplňovačku:

Učebnice str. 41 dole

2. V pracovním sešitě vypracovat všechna cvičení na str. 18

Zodpovědět a naučit se str. 19 - pracovní sešit

 

1. ÚKOL: V TÝDNU OD 11. 3. - 13. 3.

1. Přemyslovci - Boleslav I. a Boleslav II.
Přečíst v učebnici na str. 36-37 naučit se, písemně doplnit 

Přepsat cvičení v učebnici na str. 37 dole do sešitu dějepisu

2. V pracovním sešitě doplnit str. 16-17