Základní škola Brno,

nám. Míru 3

Anglický jazyk 9.A

Vyučující: Šárka Konečná

HODNOCENÍ PŘEDMĚTU ZA 2. POLOLETÍ

Před uzavřením škol jsem stihla nasbírat nějaké známky. Budu z nich tedy vycházet, vytvořím prostý průměr. Kdyby mi u někoho nevycházela čistá známka, přihlédnu k tomu, zda dotyčný posílal úkoly pravidelně a včas. V případě, že bych ani pak nevěděla, kterou známku Vám mám dát, pozvu si Vás do školy na menší přezkoušení.

22. 6. - 26. 6.

Vyzkoušejte si své znalosti o trpném rodu: https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises_list/passiv.htm

Projděte si co nejvíce testů.

______________________________________________________________________

15. 6. – 19. 6.

POSLEDNÍ TÝDEN ZADÁVÁNÍ ÚKOLŮ. :)

1) Úkolem tohoto týdne je vypracování cvičení k textu na straně 70. Dozvíte se něco málo o postavení černochů ve Spojených státech amerických. Vypracujte prosím úkoly číslo 1, 2, 3, 4 a 5. Vypracované zasílejte na můj email (sarka.konecna@gmail.com). Nejpozději však v PÁTEK 19. ČERVNA 2020.

________________________________________________________________________

8. 6. - 12. 6.

1) Prvním úkolem tohoto týdne je vypracování PRACOVNÍHO LISTU na trpný rod. Hotový pracovní list prosím zasílejte nejpozději v pátek 12. června 2020 na můj email sarka.konecna@gmail.com.

2) Druhým úkolem je vypracování strany 52 ve vašich pracovních sešitech. Opět vyplněné posíláte nejpozději v pátek 12. června 2020 na můj email sarka.konecna@gmail.com.

__________________________________________________________________________________________

1. 6. - 5. 6.

Pokud potřebujete konzultovat nějaké učivo, něčemu nerozumíte, můžete se na mě obracet na mém Skypu Najdete mě tam pod jménem USVAKO. Předem si prosím sjednejte čas. Děkuji. Š. Konečná

1) Vypracujte cvičení 1 a 2 na straně 50 ve Vašich pracovních sešitech.

2) Pokračujte dále ve cvičeních 3, 4, 5 a 6 na následující straně.

Jakmile budete mít hotovo, úkoly nafoťte a pošlete nejpozději v pátek (5. června 2020) na můj email (sarka.konecna@gmail.com).

________________________________________________________

25. 5. - 29. 5.

Pokud potřebujete konzultovat nějaké učivo, něčemu nerozumíte, můžete se na mě obracet na mém Skypu Najdete mě tam pod jménem USVAKO. Předem si prosím sjednejte čas. Děkuji. Š. Konečná

1) Probíráme trpný rod. Vyplňte cvičení 4, 5 a 6 na straně 45 ve Vašem pracovním sešitě.

2) Vrátíme se ještě k práci z předminulého týdne. Na straně 49 ve Vašem pracovním sešitě máte ve cvičení 2 spojit slova s obrázkem na předchozí straně (Buying a ticket).

Prosím, abyste vyplněná cvičení nafotili a poslali nejpozději do pátku 29. 5. 2020 na můj email (sarka.konecna@gmail.com).

_____________________________________________________________________

18. 5. – 22. 5.

Byla bych ráda, kdybyste věnovali co nejvíce času přípravě na přijímací zkoušky, proto nezadávám tolik učiva z anglického jazyka.

1) Otevřete si učebnici na straně 62. Přečtěte si text na straně 63 a vypracujte do sešitu úkoly na straně 62 (cvičení 1, 2 a 3).

Prosím, abyste vyplněná cvičení nafotili a poslali nejpozději do pátku 22. 5. 2020 na můj email (sarka.konecna@gmail.com).

_________________________________________________________________________________________

11. 5. – 15. 5.

Pokud potřebujete konzultovat nějaké učivo, něčemu nerozumíte, můžete se na mě obracet na mém Skypu Najdete mě tam pod jménem USVAKO. Předem si prosím sjednejte čas. Děkuji. Š. Konečná

1) Pokračujeme s trpným rodem. Znovu se můžete podívat na toto video s vysvětlením: https://www.youtube.com/watch?v=cX8R99FjaJQ

PRACOVNÍ LIST

2) Vypracujte pracovní list na trpný rod. Hotový pracovní list zašlete na můj email (sarka.konecna@gmail.com) nejpozději v pátek 15. 5. 2020.

UČEBNICE

3) Otevřete si učebnici na straně 60 a vypracujte cvičení 2, spojte položky s obrázky.

4) Vypracujte také cvičení 3. Poslech naleznete na tomto odkazu: https://elt.oup.com/student/project/level5/unit05/audio?cc=cz&selLanguage=cs

Pusťte si část Page 60, Exercise 3 b. Zapište si do sešitu, které části nejsou správné a opravte je (cvičení 3 c).

Nejpozději v pátek 15. 5. 2020 zašlete na můj email (sarka.konecna@gmail.com).

PRACOVNÍ SEŠIT

5) Vypracujte cvičení 1 na straně 48 ve Vašich pracovních sešitech.

Nejpozději v pátek 15. 5. 2020 zašlete na můj email (sarka.konecna@gmail.com).

____________________________________________________________________

4. 5. – 8. 5.

Prosím, abyste si svoji práci v průběhu týdne lépe rozvrhli. Poslední dva týdny mi většina Vašich úkolů chodí až ve čtvrtek a v pátek. Berte prosím trochu ohledy na to, že dva dny jsou na opravy Vašich prací opravdu málo. Děkuji za pochopení.

Pokud potřebujete konzultovat nějaké učivo, něčemu nerozumíte, můžete se na mě obracet na mém Skypu. Najdete mě tam pod jménem USVAKO. Předem si prosím sjednejte čas. Děkuji. Š. Konečná

TRPNÝ ROD (PASSIVE VOICE)

1) Zkusíme takto na dálku začít s trpným rodem. Nejprve se prosím podívejte na toto video: https://www.youtube.com/watch?v=cX8R99FjaJQ

Je trochu delší, ale k trpnému rodu v něm máte vysvětleno úplně všechno.

tomto souboru naleznete tabulku tvoření, kterou si vytiskněte a nalepte do sešitu nebo si ji přepište.

2) Pak zkuste vytvořit tento pracovní list. Až budete mít hotovo, zašlete pracovní list na můj email (sarka.konecna@gmail.com) nejpozději ve čtvrtek 7. 5. 2020.

3) Poslední úkol na tento týden je poslech. Otevřete si učebnice na straně 59. Na tomto odkazu naleznete poslech: https://elt.oup.com/student/project/level5/unit05/audio?cc=cz&selLanguage=cs.

Spusťte si poslech Page 59, Exercise 6 a. Splňte úkoly 6 a) (stačí napsat číslo dialogu a k tomu písmeno obrázku). Potom si poslechněte ještě jednou a KE VŠEM TŘEM dialogům splňte cvičení 6 b). Napište, kde byli mluvčí na dovolené, co dělali, co se jim líbilo nejvíce apod.) Poslech pošlete nejpozději ve čtvrtek 7. 5. 2020 na můj email (sarka.konecna@gmail.com).

_________________________________________________________________________________________

27. 4. – 1. 5.

PRACOVNÍ SEŠIT

Vypracujte stranu 46. Přečtěte si text, pak vyberte ve cvičení 1 správné odpovědi, ve cvičení 2 spojte jména a informace a ve cvičení číslo 3 vyberte věci, které centrum má.

Cvičení vypracujte so svého sešitu a fotografii Vaší práce zašlete nejpozději do ČTVRTKA 30. DUBNA 2020.

UČEBNICE

V učebnici se tento týden zaměříme na čtení. Otevřete si ji na straně 58 a vypracujte cvičení  1 b), na straně 59 pak cvičení 2, 3 a 4 a) i b).

Cvičení vypracujte so svého sešitu a fotografii Vaší práce zašlete nejpozději do ČTVRTKA 30. DUBNA 2020.

_________________________________________________________________________________________

20. 4. - 24. 4.

PRACOVNÍ SEŠIT

1) strana 44/ cvičení 1, 2 a 3

Cvičení prosím vypracujte nejpozději do pátku 24. dubna 2020 a pošlete na můj email (sarka.konecna@gmail.com.)

UČEBNICE

1) strana 56/ cvičení 1 (stačí napsat číslo obrázku a slovo, které k němu patří)

2) strana 56/ cvičení 2 a) b) c)

Cvičení vypracujte do svého sešitu a do pátku 24. dubna prosím pošlete na můj email (sarka.konecna@gmail. com). Děkuji.

______________________________________________________________________

13. 4. - 17. 4.

PRACOVNÍ SEŠIT

UČEBNICE

  • strana 54/ cvičení 1 (Vytvořte otázky podle odpovědi. NAPIŠTE DO SEŠITU POUZE OTÁZKY, nemusíte přepisovat celé).

POSLECH

Na tomto odkazu naleznete poslech: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/elementary-a2-listening/tour-london

Budete poslouchat turistického průvodce po Londýně. Splňte úkoly, které jsou pod cvičením (Reordering + Multiple Choice)

_________________________________________________________________________________________

6. 4. - 10. 4.

Tento týden začneme poslechem: Otevřete si učebnici na straně 52/ cvičení 3 a) b) c)

Poslech tohoto cvičení naleznete na této stránce: https://sachtienganhhn.net/audio-stream/project-5-3rd-edition-class-audio-cd-2.html

Je to stopa 33.

Přepište si prosím tabulku do sešitu, pečlivě vyplňujte.  Dodržujte stejné pravidlo jako ve škole. Poslech byste si měli poslechnout pouze 2x a mělo by to stačit. Komu nepomůže, může mít 1 pokus navíc, víc prosím ne.

Poslech prosím nafoťte a pošlete na můj email: sarka.konecna@gmail.com do PÁTKU 10. 4. 2020.

Dále vypracujte v PRACOVNÍM SEŠITĚ str. 38/ CVIČENÍ 1, 3, 4. Cvičení nafotíte a pošlete na můj email (sarka.konecna@gmail.com). DO PÁTKU 10. 4. 2020.

UČIVO NENECHÁVEJTE NA POSLEDNÍ CHVÍLI. RADĚJI ODEVZDÁVEJTE DŘÍV, ABYSTE SI MOHLI UŽÍT PÁTEČNÍHO STÁTNÍHO SVÁTKU.

_______________________________________________________________

30. 3. - 3. 4.

1. Připomeňte si slovesa, která pojíme s INFINITIVEM a která pojíme s GERUNDIEM (ingový tvar): https://www.youtube.com/watch?v=Fyr5WhdXoE8

2. Vypracujte ve svém pracovním sešitě cvičení 6 na straně 37. CVIČENÍ NAFOŤTE A POŠLETE NA MŮJ EMAIL (sarka.konecna@gmail.com). DO PÁTKU 3. DUBNA 2020.

3. Vypracujte cvičení 1 a 2 na stran+ 52 ve vašich učebnicích. CVIČENÍ NAFOŤTE A POŠLETE NA MŮJ EMAIL (sarka.konecna@gmail.com). DO PÁTKU 3. DUBNA 2020.

4. Procvičte si LISTENING: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/elementary-a2-listening/stop-wasting-time

Pod poslechem jsou 2 úkoly - přeskládat správně rady a odpovědět TRUE X FALSE.

_________________________________________________________________________________________

23. - 27. 3.

1. Prvním úkolem je na tento týden READING. V učebnici na straně 53 vypracujte cvičení 1 (Odpovíte na otázky za sebe + kdo bude chtít, může zkontaktovat svého spolužáka a zeptat se ho - prosím ale ANGLICKY) Dále vypracujte cvičení 2 a) a b) + cvičení 3. Vše si prosím zapište do sešitu a sešit mi vyfoťte.

2. Koukněte se na nějaké anglické video, na jeden díl seriálu, na film, ... (minimálně 20ti minutové). Pošlete mi prosím krátký text, ve kterém mi napíšete, na co jste koukali, o čem to bylo. Tvoříte VLASTNÍMI SLOVY, rozhodně mi nestahujete propagační texty k videu. Jednak vím, jak na tom kdo je a za druhé umím pracovat s internetem. Zkuste vymyslet alespoň 10 vět.

Oba tyto úkoly mi prosím pošlete nejpozději v pondělí 30. března 2020.

_____________________________________________________________________

16. 3. - 20. 3.

  • V pracovním sešitě vypracujte str. 35/cvičení 4 a 5. Vyfoťte prosím své řešení a pošlete mi ho na mail. Zkontroluji Vám to a opravím Vám chyby.
  • Vypracujte v učebnici na str. 50 úkoly č. 1, 3, 4. Vypracované úkoly prosím ofotit a poslat na mou emailovou adresu (sarka.konecna@gmail.com).

________________________________________________________________________________________

9. 3. - 13. 3.

Báseň "I tried to take a selfie" je možné stahovat zde. Osobní stránky autora na tomto odkazu: https://www.poetry4kids.com/#.

PRACOVNÍ SEŠIT:

  • str. 34/ cvičení 1, 2, 3

UČEBNICE:

  • str. 45/ cvičení 5 (Do sešitu napište číslo věty a vymyslete takovou otázku, abyste získali odpověď, kterou máte v zadání)

PRACOVNÍ LIST

  • Procvičování na předpřítomný čas x minulý čas je ke stažení zde.
  • Jobs
  • Using the media
  • Question forms
  • Pá - test (Present perfect x past simple)
  • Další týden test na slovíčka (4 A + B) - pravděpodobně pondělí

2. 3. - 6. 3.

  • Po - test na lekci 3
  • začátek 4. lekce
  • Jobs
  • Present perfect x past simple

24. 2. - 28. 2.

  • Po - test na slovíčka (3 C + D)
  • Dokončení 3. lekce
  • Pá - test na lekci 3
  • Present perfect x past simple

17. 2. - 21. 2.

  • Jarní prázdniny

10. 2. - 14. 2.

  • Předpřítomný čas x past simple
  • Reflexive pronouns
  • Warning and advice
  • Be careful what you wish for...

3. 2. - 7. 2.

  • Út - test na nepravidelná slovesa (část 2)
  • Reflexive pronouns
  • Předpřítomný čas
  • Pá - test na předpřítomný čas

27. 1. - 31. 1.

  • Po - test na slovíčka (lekce 3 A + B)
  • Út - test na nepravidelná slovesa (ke stažení ZDE)
  • A dangerous world
  • So x that
  • Present perfect

20. 1. - 24. 1.

  • Culture - Parts od England
  • Present perfect
  • Nepravidelná slovesa

13. 1. - 17. 1.

  • Po - pololetní písemná práce
  • Oprava pololetní písemné práce
  • Unit 3 - úvod
  • Would

POLOLETNÍ PÍSEMNÁ PRÁCE (PONDĚLÍ 13. LEDNA 2020)

  • Slovní zásoba 2. lekce
  • Parts of town
  • Time + předložky
  • Dates
  • Articles
  • Future tense
  • Listening
  • Reading
  • Talking about arrangements

6. 1. - 10. 1.

  • Will x going to
  • Dokončení 2. lekce
  • Úvod 3. lekce
  • Příprava na čtvrtletní písemnou práci

16. 12. - 20. 12.

  • Will x going to
  • Christmas

9. 12. - 13. 12.

  • Po - test na členy (a, an, the, x)
  • Spending time
  • Budoucí čas

2. 12. - 6. 12.

  • Time
  • Articles
  • 9. 12. - test na členy

25. 11. - 29. 11.

  • Po - test na slovíčka 2 A + B
  • Articles
  • Time
  • Pá - test na data a předložky

18. 11. - 22. 11.

  • Parts od town
  • Articles
  • Time

11. 11. - 15. 11.

  • Articles
  • Parts of town
  • Time

ČTVRTLETNÍ PÍSEMNÁ PRÁCE (PÁTEK 8. LISTOPADU)

  • přítomný čas prostý
  • přítomný čas prostý x průběhový
  • slovní zásoba 1. lekce
  • čtení
  • minulý čas
  • minulý čas prostý x průběhový

4. 11. - 8. 11.

  • past simple x past continuous
  • bullying
  • příprava na čtvrtletní písemnou práci

28. 10. - 1. 11.

  • past simple x past continuous

21. 10 - 25. 10.

  • Út - test na minulý čas prostý
  • Past simple x past continuous
  • Pá - test na nepravidelná slovesa (2. sloupec)

14. 10. - 18. 10.

  • Po - projekt
    • PROJEKT MY FAVOURITE SINGER / MY FAVOURITE BAND (ODEVZDAT 14. 10. 2019)
    • ​na tvrdý papír A4
    • jméno, země původu, datum narození, styl hudby, nejslavnější písně, fotografie, ...
  • Past simple
  • Past simple x past continuous
  • Pá - test na nepravidelná slovesa (pouze minulý čas, první sloupec v pracovním sešitě)

7. 10. - 11. 10.

  • Past simple
  • Beth´s party
  • Pá - test na slovíčka 1. lekce (1 A + B + C)

30. 9. - 4. 10.

  • Present simple x present continuous
  • Unit 1 - Beth´s party
  • Bullying
  • Pá - test na present simple x present continuous

23. 9. - 27. 9.

  • Present simple x present continuous
  • Unit 1 - Beth´s party
  • Bullying

16. 9. - 20. 9.

  • Po - test na slovíčka (Introduction A + B)
  • Present simple
  • Sport - places and equipment
  • Present simple x present continuous
  • Pá - test na přítomný prostý čas (present simple)

9. 9. - 13. 9.

  • Present simple
  • Introduction
  • Po 16. 9. - test na slovíčka (Introduction A + B)